Bebeğim 5 aylık, gün içinde babyjörn’de takılıyor genelde. Yerde durmayı sevmiyor hatta sanırım bu yüzden hala dönmüyor. Dönmesi için daha zaman var mı? Bu anakucağında çok mu zaman geçiriyo diye bi düşünmeye başladım. Emeklemesi falan gecikir mi diye. Sizinkiler gün içinde nerede duruyor? Nasıl oyalıyorsunuz?