caglanurcagla İnfluenza pozitif çıktığı için doktor enfluvir verdi çok zor içiriyoruz çocuğa biraz önce az bişey içirdim kusmasın diye geri kalanınıda kaşığa koydum içirdim çocuk çıkardı tekrar verdim sanırım fazla vermiş olabilirim bi sıkıntı olurmu
basakhanim34 caglanurcagla enjektör kullanın ki fazla az derdi olmasın. İlaç çok acıysa elinize bi parça çikolata alın hemen arkasından bunu vericem deyin
caglanurcagla basakhanim34 onu iğne sanıyor hiç yanaşmıyor eline şeker çikolata su herşeyi veriyorum ama banamısın demiyor ne kadar kustu sonrasında tekrar ben ne kadar verdim anlayamadım fazla verdiysem bişey olur diye endişelendim 😔