160519 benim bebeğim 7 ay 19 günlük
emekliyor, iki dişi var, ek gıdaya pek iştahlı değil, sadece anne sütü alıyor, düşük kilolu çiroz bir kız 😂
çok aşırı hareketli ve inatçı
sürekli anne diyerek ağlıyor, sevindiği zaman çığlık atıyor, bizi hep yanında istiyor, babası işe giderken arkasından ağlıyor 🤭