Karnımda değişik ağrı gibi sancı gibi şeyler oluyodu 4 gündür bende acile gittim şüpheleniyo musun diye sordu doktor bende evet dedim kanımda beta hcg baya yüksek dedi daha kese yeni oluşmuştu galiba tamda hatırlamıyorum orasını test yaptım çift çizgi çıkmıştı