Biz 1 hafta önce olduk ateş ve huysuzluk oldu doktor mor calpol ver çok durmazsa dedi ben akşama kadar vermedim direndim sonra baktım olmuyor ateşi iyice yükseldi bi verdim hemen rahatlattı ateşi düştü boşuna hakkına girdim çocuğun zarar verir diye düşünmüştüm inat ettim ama bence size doktorunuz önerirse iğneden 2 saat sonra verin ki bebiş hemen rahatlasın umarım hiçbir olumsuz yan etkisi olmaz hızlıca atlatırsınız 🤩🙏