Selam kızlar yarın dahiliyeye gideceğim kansızlıktan demiştim ya acilden girdim yarın sabah gideceğim erkenden devlet hastanesine bide kadin doğuma gitmek istiyorum 2 aydır regl olmadığım için sıra bulamadım maalesef ondada sabah erken gitmişken kadin doğuma da gitmek istiyorum gidince nasıl yapacağım danışmam mı lazım girişte daha önce hiç öyle gitmedim çünkü bilmiyorum