Merhabalar, bebegimin uzun suren ishali sonucu giardia denen parazit cikti. Doktor şurup tedavisine basladi 1 hafta kullandik tekrar gaita testi verdik şükür negatif çıktı ben de ilacı vermeyi biraktim ama ishali vs hicbir skntisi duzelmedi. Bebeginde bu durumla karsilasan oldu mu ne zaman duzeldi?