Sebusebu prenses_prens haberi bilmiyorum ama içime fenalık geldi. Allah belasını versin. Her doğurma kabiliyeti olan doğurmamalı işte her doğuran anne olamıyor. Madem doğdu bakamicaksın ver en kötü devlete canına niye kıyıyorsun.
Aryaveannesi22 prenses_prens müebbet yer insallah pislik bari git bi kuruma ver niye öldürüyosun !! O kadar ay karnında taşıdın hiçmi yüreğin sızlamadı insan müsvettesi
minniks 12345678fatma bende bunu dusundum valla bende hastaneyi inlettim resmen.. Bebegi bırakıp kendini atsaydı keske ordan