gulizar1 Kahve delisi biriyim kizim 4 aylk gazli bi bebek 4 aydır içmiyorum bugün çok yorldm ve yaptm bi kahve içtim smdi üzülüyorum hem gaz hem uykusuzluk yapar ona diye sizler iciyormsnz kafeinde içeriyor huzursuz oldm
Uykusuz-annee gulizar1 başından beri içiyorum günde 5-6 bardak icmedigimde bişey değişmediğini farkettim
Dilararden gulizar1 ben hamileyken Türk kahvesinden nefret ettim. Ama nescafe hamileyken de 14 aydır da günde bir bardak içiyorum. İçmediğim gün ile içtiğim gün arasında bizim düzenimiz de bir fark yok. Ama çok korkuyorsanız kafeinsiz kahve alın
pasaklisinkukuli gulizar1 doğum yaptım hemen hemşireler kahve iç dediler sezaryen oldum yanlış olsa iç demezlerdi yani
pasaklisinkukuli Kleop benim doktorum hamileyken bile izin veriyordu ben içiyprum günde iki kupa beni mutku ediyor bu yorgunluga.size anlatmak istediğim de o kadar zararlı olsa yeni doğunca da sütüne geçiyor sonuçta anesteziyi atmanın başka yolunu önerielerdi
miraytan gulizar1 ilk iki ay çok gazlıydı içmedim hiç şuan 4 aylık çay kahve istediğim kadar içiyorum uykusunda bi problem olduğunu da düşünmüyorum gazını da zaten kendi rahatça çıkartabiliyor bi sorun olmuyor yani içmem umarım sizdede olmaz
Pol34 gulizar1 günde bi fincan iç gitsin. Öyle gazlı ve uykusuzdu ki bizim ilk 4 ay içsem de içmesem de değişen olmuyordu
Aynur-372 gulizar1 hiç takılma canım öyle düşünme günde 3-4 kahve içiyorum çocuğuma etki etmiyor hepsini de sert içiyorum.
Merveeemeeliss gulizar1 doğurduğum gün kahve içmem dılında bi sorun yok bence 😀😃 bişi olmaz korkmayın
momy_1 gulizar1 ben de çok seviyorum ama bebeğimin uyku sorunu var herkes ondan olabilir diyince kafeinsiz kahveye geçtim bilmiyorum belki ondan değildir ama içim rahat bi şekilde içiyorum en azından, tadında bir değişiklik yok