isilcamm Kızlar selam doğum yapalı 3,5 ay oldu . Geçen ay regl olmaya başladım fakat bu ay gelmedi atladı sanırım . Gebelik testi 7 tane falan yapmışımdır hepsi negatif . Neden atlamıştır acaba başına gelen var mı ??