irem_u 3 ay 4 günlüğüz. Bebeğim uykuya dalmak için sürekli emmek istiyor. Reflü belirtilerinin hepsini taşıyor ama kilo alımı normal. Gaviscon infant kullanan var mı, herhangi bir yan etkisi oldu mu