hnnl ben kızıma galiba 4 aylıktan beri evolvia kullanıyorum 15 aylık olacak yakında ve hala evolvia kullanıyorum gayet temiz içerikli bi mama ve ben 300cc veriyorum. Gün içinde 3 öğün düzenli yemek yiyor ara öğünleri de var. Gece yatarken ve sabah işe gitmeden veriyorum günde tavsiye edilen zaten 2-3 kere 210cc