Herkese iyi akşamlar biraz uzun olacak ama içimi dökmek istiyorum. Daha önce beta değerlerim hakkında post açmıştım. Bi kızım var 2.5 yaşında ve şuan gebelik durumum var. Yumurtlama döneminde olmadığım için rahat davrandığımız bi ilişki sonrası beklenmedik bi gebelik oldu bizim için. 3 kez kan değerime baktırıp emin olmaya çalıştığım artışının az olduğu geç döllenme olabileceği ya da her an kanamayla sonlanabileceğini düşündüm. Bugün doktora gittim ilk muayeneye, artık usgde görünen şeyler bize net bi cevap olur dedim ve kese düzensiz düşebilir ya da devam edebilir kontrol edilmesi lazım dediler. Bir yandan da hafif lekelenmelerim oluyor ama kesin olan bir şey yok. Belirsizlikler hala kalkmadı yani ve ben yoruldum. İkinci çocuğu bi yandan isterken bi yandan çok zorlanacağımı bildiğim için çok kararsız olduğum bi konuyken şuanda bu durumun içinde olmak ve hala belirsizlik yaşamak yordu. Acaba bebek var mı yok mu acaba düşük mü yapacağım acaba sağlıklı gebeliğe dönecek mi acaba acaba acaba. Keşke ne olacağını bilsem de yaşayacağım şeylere adapte olmaya başlasam.