alikerem_nazmiye Değerli anneler, Cuma günü ilk rota aşımızı olacagız (Rotarix) Biraz endişeliyim🥲 Sizlerde ne gibi yan etkiler oldu? paylaşırsanız çok sevinirim.
Aslaninannesiiiii alikerem_nazmiye hiç bir yan etki olmadı. Ne ilk dozda ne de ikinci dozda. Doktorumuz olmayacağını söylemişti zaten. İçiniz rahat olsun 💕
Yyozcan alikerem_nazmiye hiçbir yan etki olmadı. yalnızca 3 gün altını değiştirdikten sonra ellerimi 2 kere bol su ve sabunla iyice yıkamam gerektiğini söyledi doktor. aşı kakadan çıktıktan sonra olası bir bulaşmada alt değiştiren kişi ishal olabilirmiş