Bebeğim 8 buçuk aylık birkaç dişi birden çıkıyor sanırım alttan bir tane patlattı diğeri şiş üsttede şiş var geliyor sanırım tetagil kullanıyorum 2 günde 1 calpol veriyorum. Dişten önce uyku düzenimiz max 8 buçuktu diş çıkarmaya başladığından beri 10 buçuk gbi uyumaya başladı o kadar stres doluyumki bi türlü uyutamıyorum ağlıyorum artık sinirden bu süreç normalmi bacılar nolur bi akıl verin ya 😔😔