ilaydakaya21 Kızlar merhaba 12 günlük bebeğim var ve 2 gündür aşırı gaz sancısı çekiyor ne yapmam lazım yardm edn lutfen
tgb37 ilaydakaya21 kendinize kimyon çayı yapıp içim rezene için benim bebeğimde 2 aylık çok gaz sorunu yaşadık ara ara da yaşıyoruz biz bio gaia ve zinco damla kullanıyoruz gün içinde dönüşümlü olarak sizde doktorunuzla görüşüp deneyebilirsiniz🌸