Kızlarrrrrrr bebeğim 2 aylık ve kolik bebek o kadar büyük konuştum ki bebeğim olsa asla sallamam zararlı derdim şimdi ufak ufak sallıyorum mecbur kalıyorum aşırı ağlıyor ama hala arkasındayım bebeğim olursa asla yapmam dediğim şeyleri yapıyorum napayım :( birde aşırı uykusuz yorgun oluyorum hiç uyumuyor özellikle geceleri ve bebeğime kendim bakıyorum bunun için bi vitamin takviyesi tavsiyeniz varmı alayım belki bi dinç verir Nevrim döndü aman ne zormuş çocuk bakmak analarımız nasıl bakmış 2 ,3 tane bide eskiden bu kadar imkan yokmuş bunları düşündükçe anneme tekrar aşık oluyorum ah ah ana olunca daha iyi anladık…. 🚬