Bebeğim 23 aralıkta 9 aylık olacak, çok fazla geniz akıntısı var gece uyuyamıyor boğulup nefessiz kalıyor, aynı şekilde gündüz uykusunda da oldu. Serum fizyolojik sıkıp aspiratörle çekiyorum da ama 5 dk sonra yine aynı :( çok akıyor burnu su gibi. Kv sırtına göğsüne karabiberli bal sürelim dedi de korktum 1 yaşından küçük olduğu için. -1 yaş bal sürülür mü? Yoruma bekliyorum lütfen 🥺