Hnm-123 Merhaba kizlar 1 hafta sonra burun ameliyatı olacağım. Bugün on muayeneye gittim ama kızımı emzirdigimi söylemeyi unuttum. Sorun olur mu? Kızım 1bucuk yaşında çok meme bağımlısı değil günde en fazla 5 6 defa emer ? Bi sorun olur mu sizce ?
Minmini Hnm-123 anestezi alacağınız için emzirmeniz sıkıntı olur muhtemelen bir de sonrasında antibiyotik ve ağır ağrı kesiciler de kullanacaksınız
Vina3 Hnm-123 amelıyat kısmını geçiyorum ama zaten ameliyat olduğunuzda öne eğilirseniz burnunuz kısa sürede öne düşüyor. Emzirırken de öne eğilmek zorundasınız.
sadeturkvatandasi Hnm-123 sonrasında enfeksiyon riski için antibiyotik kullanacaksınız 1 hafta emziremezsiniz
Minmini Hnm-123 çocuk doktorunuza da bir danışın isterseniz 😊 yaşı da gelmiş gibi ama bıraktırmak için süreniz yeterli mi onu bilemiyorum hemen bırakmayabilir belki bebişiniz
Hnm-123 Vina3 yok eğilerek icirmiyorum kızım biraz değişik içiyor yani uzanmam lazım onun süt içmesi için 🤭
Busniltos Bence de sütünüzü stoklauın biraz . Sonrasında 1 hafta antibiyotik ve agrı keisici kullanacaksınız cunku. Sımdı sağın, sonra verirsiniz 🌸
Momyofthesun Hnm-123 1 hafta içinde bıraktır memeyi sağsan da meme diye tutturur zorlanırsın ameliyatlıyken
Kbrnhr Hnm-123 merhaba süreciniz nasıl geçti? Benim bebeğim de 9 aylık 2 hafta sonra benim de ameliyatım var