bebekss patulya philips avent kullanıyoruz 8. Gün verdim genelde uykuya geçişlerde alıyor diğer türlü almıyor
Eymeninannesiiiiiiiiii Bebekler en çok aventi beğeniyor ben oğlumu aventle büyüttüm şuan ikinciye hamileyim onada avent aldım
Mrsada patulya biz doğunca verdik sütüm gelmedi az geliyordu alıştı avent meme reddi olmadı çok şükür memnunuz philips avent 0-6 ay olan
neanladinyurdagull patulya ilk çocuğum damaklı emiyordu marka fark etmeksizin ama İkinci çocuğum damaklıyı emdiremedim yuvarlak uç emiyor gogsum gibi ağzı dolsun istiyor bunada alışamadı daha