Alyakuss_
Dün aynını bız yasadık ama bizim cok daha kotüydü. Şişti ve iz cıktı
Kusma vs olmadı ama yinede acilden girdim.
Doktorda sordu. Kusma bayilma varmı diye. Tomografi cekelim dedi. Ama yogun radyasyon girecek bilginiz olsun kabul ediyor musunız değince. Vazgectim. Cıktım hastaden.
24 saat gozlemleyin saat bası uyandırın. Kusma denge kaybı hareketlerinde değişiklik sezerseniz getirin dedi. Şükür bişey olmadi.
Yani muhtemelen giderseniz sizede böyle söylenir.
Ben tabş doktorun fikrinide aldım. Tomografi cektirmesek sizce daha mı kötü olur diye.
Şu an bebeklerin bıngıldak tarafı çok yumuşak kolay kolau bısey olmayacagını soyledı bız tam anlını vurmustu üstelik yuksekten dustu