Doruk20222 MerhBa kızlar bugün dikkatimi çekti bebeğimin kolunda aşı izi yok tutmama gibi bir durum söz konusu olabilir mi acaba
bananeabiya Doruk20222 tutmama durumu yokmuş merak etmeyin. Bizim de çok sonradan çıktı kabuk bağladı. Tam kaçıncı aydı hatırlamıyorum ama 6 aylık falandı galiba
ilayprensesim Doruk20222 yanlış bilmiyorsam verem aşısında iz kalıyor. Sağlık ocağındaki hemşire aşıyı yaptıktan sonra 1 yıl içinde iz kalması gerekiyor yoksa aşı tutmamış demektir tekrar yapılması gerekiyor demişti. Benim kızım 5 ay 8 günlük daha 15 gündür falan kabuklanmaya başladı geç çıkıyor yani ama sizinki 17 aylık hala çıkmamışsa tutmamış olabilir sağlık ocağıyla ya da doktorunuzla bir görüşün
Busniltos 2 aylık asısı , 5. Ayında patlak verdi 🥲 hala enfekte gibi, içi irin dolup sonra tekrar kabuk bağlıyor. 1 aydır aynı. Doktorumuza sordugumda asının tuttugunu söyledi. Yani demem o ki 2 aylık aşısı hemen değil aylar sonra tuttu ve iz oldu
Hediyeslla Aşı izi hemen çıkmıyor 2 3 ay sonra sivilce şeklinde çıkıyor kesinlikle patlatmayin Bi kaç ay da öyle sürdü sonra o kuruyunca izi çıktı benim kizimda
bananeabiya Doruk20222 illa yara olması şart değil. Dediğim gibi tutmama durumu yokmuş yine de doktorunuza sorun isterseniz
MeetJoeBlack Benim oğlanın da iz yara iltihap sararma kızarıklık kabuk hiçbişey olmadı. Doktora sordum tabi, yara olmaması demek tutmadığı anlamına gelmiyor dedi. Şuan 27 aylık, sadece beyaz bir nokta izi var aşı yapılan yerde.
aileceksaskiniz Doruk20222 benimkinin 4bucuk aylıkta sivilce görüntüsü oluşmaya başladı ondan önce hep kızarıklık vardı
Onemother1 Doruk20222 bende yaptırdıktan 1 ay sonra gittim doktora dedim aşı izimiz çıkmadı bizim diye doktor dedi 1 ay daha bekleyelim çıkmazsa verem savaştan antikor testi yaptırmanız gerekiyor yanlış vurum olabilir tutmamış olabilir dedi bağışıklığı olup olmadığına bakacağız dedi.ama 2. Ayda aşı izimiz çıkınca gerek kalmadı