Mlkee Tek uykuya ne zaman geçeceğine bebeğiniz kendi karar verir zaten sinyallerini alırsınız ben de bir ara tek uykuya geçecek sandım çünkü öğlen 12-1 den önce uyumuyordu birkaç gün böyle gidip tekrar eski düzenine döndü ve 2 uykudan devam ettik😌 Dediğim gibi özellikle 2. Uykusunu biraz daha erkene çekin ve daha kısa süreli olsun 1 saati geçerse uyandırın ben öyle yapıyorum bu aylarda öğlen toplamda 2 saat uyku yetiyor birinde çok uyuduysa 2. Uykusunu daha kısa tutuyorum ki akşama rahat uyusun mesela bugün ilk uykusunu az uyudu yarım saat şimdi 2. Uykusunda 1,5 saat içinde uyanmazsa uyandıracağım bir de böyle deneyim belki düzelir 😊