Elif_mihra Önereceğiniz bi makine var mı ,bi kaç tane baktım ama çamaşırları yıpratıyor diye yorumlar vardı .
Misbebe Elif_mihra Arçelik kullanıyorum memnunum, kullanan birinden duyamazsınız o cümleyi😂😂 Ayrıca yıpranırsa yıpransın içinden çıkan toz pisliği yutmaktan iyidir.
Serife00 Hoveer kullanıyorum 3. Kış galiba bu genel olarak memnunum sadece biraz sesli tek dezavantaj bu
Melis1706 Elif_mihra beko kullaniyorum 6 yil olucak hic birsey yapmadi valla karma programinda yikiyorum