Hanımlar iyi akşamlar benim oğlum 2.5 yaşında henüz tam kendini ifade edemiyor. Herhangi bir sorunu yok. Bu yaşına kadar çok yalnız büyüdü. Doktora götürdüğümüzde genetik faktörlerin, çocuğun yapısının falan da etkili olduğunu söyledi. Örneğin baba gel diyebiliyor ama inat ediyor asla söylemiyor. Söyleyebileceği basit bir kelimeyi söyletmeye çalışıyorum hadi annecim söyleyelim diyorum hayır diyor aşırı inatlaşıyor. Tekrar etmeye uğraşmıyor bile. Sadece ihtiyacı olduğu zamanlarda canı istediği zamanlarda bazı şeyleri söylüyor. Ama onun dışında eliyle koluyla sürekli bişeyler anlatiyor hic durmuyor. Dışarda birisini görsün falan bir şeyler anlatiyor ama anlaşılmıyor tabi anlattığı :))
Kısaca durumu özet geçmek istedim. Çocuğumun dil gelişimini nasıl destekleyebilirim.? Önerdiğiniz şeyler okuyabileceğimiz kitaplar vs var mı? Bol bol konuşuyoruz. Kelimeleri defalarca söylüyorum ama inat işte bana çekmiş ahsjsjsjshahsh
Önerilerinizi bekliyorum kızlar :))