Kızlar oglum 5 aylk bugün sabah balgamlı öksürmeye başladı hemen doktora göturduk cigerinde balgam var şifayı kapms dedi ilaç verdi kullanyoruz ama şmdilik aynı ve ikizinede bulaşma ihtimali var dikkat edin dedi herşeyini ayırdm ama vicdan olarak çok kötüyüm ilk defa hastalanyorlar koruyamadm bakamadm cigeri balgam dolucak kadar nerdeydim evdende çıkmıyoruz hiç nasl oldu bilmiyorum kendimi hiç iyi hissetmiyorum herşeyin suçlusu benmişim gbi bakamadm gbi hissediyorum yeteri kadar pimpirikli bi anne olamadm belki olsaydm böyle olmazdı tek hissettigim çocugumu o halde gördükçe kendimi suçlamam sanki herkes bakamadn el kadar çocugu hasta ettin beceremiyosun diycek gbi geliyo