Saripapatyaannesi34 yanıtınız için teşekkür ederim daha önce 6 ay kadar kullandım ve bebeğim olmadı ta ki 7. Ay da artık test filan yapmıyorum dediğim ay hamile kaldım şimdi 20 aylık bebeğim var doğumdan beri düzgün bir adet dönemi geçiremedim hep bi düzensizlik yumurtlama günümü merak ettiğim için yaptım bu ay peşpeşe 2 3 gün pozitif olunca şaşırdım neyseki bugün çatlama olmuş sanırım.