Simdiden gülmeyin lütfen olurmu olmaz mı diye yaptim denedim olmadı maalesef neyse onceden kek yaparken güzelcene kabarırdı büyük dikdörtgen tepsi kullanıyordum 2 kabartma tozu koyunca kabarıyordu ama aşırı derecede deil orta boyutta şimdi bu sefer 3 tane koydum incecik oldu ama her zaman ayni tepside yapardım tepsiyi mi değiştirmem lazım acaba taktik lazım ilk defa basima geldi bu seferki ip incecik oldu