Merhaba anneler , bir fikir almak istiyorum ysayan varsa .. bebegim 3 ay 12 günlük 25 gün yoğun bakımda yattı 1,5 ay önce . Benimde yaklaşık 1 aydır sütüm yok mama kullanıyoruz😣😓 buzluktakiler de bitti ..bir sürü şey denedim o dönem cay damla ilac ama azaldı üzüntüden. Şimdiden sonra zorlasam sizce gelir mi ? Yaşayan oldu mu 😞