Kızlar 2 aylık bebeğimin boğazı balgam dolu kendi de çıkaramıyor..burnunu serum fizyolojik ile temizliyorum birşey çıkmıyor ama boğazı kötü..öksürüyor boğulacak gibi oluyor kusamıyor da balgamı çıkaramıyor bazen tükrüğünü bile zor yutuyor balgamdan..nasıl temizleyebilirim sizce ?