Elifinannesi33 Hasta oldu tam 1 haftadır iştahsız hivbsey yemiyo sabahtan akşama kadra çorba ancak o da zor bela ne yapacam önceden iyi yerdi bı hastalandi iştahı gitti ne yapacam nasıl geçer hep böyle çorba mi yicek