hiralies benmde bebegm beni emiyor kilosu,kilo alışı da gayet iyi dokto bile maşallah sadece senin sütünü almasyla kilosu çok iyi kilo almış dedi ama bebeğim hep ağzını arıyor uyanıkken hep emcek ya da emzik yicek hep dilini arıyor bu aralar uyumuyorda doğru düzgün bende acaba doymuyor mu sütüm yetmyor mu diye düşünüyorum sadece geceleri mama ver dyorlar ama mememi bırakır biberona alışır diye korkuyorum sizce bnde sizin gibi yapsam mı ,benm bebegmde iştahlı br bebek mi o yüzden mi böyle acaba
1 ayligiz yeni