6 Aralıkta doğum yaptım ilk 4 gün sütüm gelmedi daha sonrasında gelmeye başladı bu süre zarfında biberonla mama aldı bebeğim.Şimdi sütümü sağdığımda 60-70 ml arası süt sağıyorum doktorumuz onun için şu an yeterli olduğunu söyledi.Bebeğim sadece meme ucumu kavrıyor daha fazlasını almasını sağlıyorum ama almıyor.Emiyor ama doymuyor meme ucunu aldığı için mi doymuyor? Mama vermediğimiz takdirde kesinlikle uyumadan çığlık çığlığa ağlıyor.Sütümü sağıp biberonla verdiğimde daha sakin oluyor emerken ama kesinlikle değil.Sadece meme ucunu aldığında yine emebiliyor mu? Zamanla daha iyi kavrayabilir mi? tecrübeli anneler aydınlatın benii🥺