Doktorumuz 50 yaşında yaşlı bir doktor sürekli sunnet olmamasına bağiyo ilk gittiğimde de geçen sene aynı terane bu sene tekrar 2 gün ates dokuntu hapşırık burun akıntısı bogmaca tarzı oksuruk şikayetiyle gittim boğaz pcr yapılmasını istedim ısrarla idrar yolu diyor kan idrar yapıldı. Crp 5.6 idrarda enfeksiyon yok sadece protein ve keton mu ne var . Antibiyotik veriyor. Yani sadece grip olamazmi niye idrar diyip duruyor. Kusma yok iştahsızlık yok öksürmese emiyor güzel besleniyor takmış amca bir idrar yolu enfeksiyona her hastaya aynı şeyi diyor. Anlamadığım crp 25 lerde bir çocuk geldi ona antibiyotik verme dedi benimki 5.6 niye idrar yolu diyor o çocuk herlade sünnetli başka bir bk bilmiyor bin k para veridm