Kızım 2 buçuk yaşında ve 3 yas sendromu yaşıyor galiba 2 yaşında böyle birsey görmedim neyi yapma dersem yapar sokakta asla elimi tutmaz mağazaya girerim oradan oraya savrulur vurur dağıtır durup dururken bana vurur babasına vurur yada evde misafir varsa onada vurur aynı şekilde yapma diyorum yada dikkat değiştirmeye çalışıyorum güzelce konuşuyorum ama yok aynı hamile de olduğum için tahammül seviyem azalıyor ve bağırıyorum bazen kızıyorum bazen oturup ağlıyorum öfkemi kontrol etmek istiyorum nasıl kızımın karşında sakın kalabilirim ben böyle yapınca hep azitiyor çünkü gün içinde oyunlar oynuyoruz sıkılmasın diye boyama falan ama yok olmuyor yine bu süreç çok uzun mu benim nasıl yol izlemem lazım sürekli bağırıp kızmak istemiyorum sonrasında çok üzülüyorum ne yapmam lazim