peruskam Kızlar bebegim tam 2 aylık olcak. Bu biogaiyao ilk 3 ay kullanıcak dedi doktor. Ama cocuguma me zaman versem cığlık kıyamet katıla katıla ağlıyor. Bu sabah vermiyimm dedim hiç ağlaması. Napcagımı şaşırdım. Kullanmasam bişey olurmu acaba. Çok kararsız kaldım
ArvenMom peruskam 4 ay kullandık çok memnunduk ama düzenli kullanılması gereken bir damla bir verip bir vermemek bebeği daha kötü etkiler
ceylan34 peruskam Bende kızımda kullandım kızımın gaz problemine iyi geldi demekki her bebekte iyi gelmiyor başka damla denediniz mi?
Kelebek_45 peruskam bizde de aynı durum olmuştu bebeğim zaten alerjik üstüne bide ishal yaptı doktor kullanmamam gerektiğini söyledi anne sütü alan bebeklerde önermiyormuş
peruskam ArvenMom düzenli veriyorum zaten. Bu sabah istemsizce unuttum. Ve kızım hiç ağlamadı. Onu vermediğim her sabah cocuk bi yeri yanöıs gibi ağlıyordu
ArvenMom peruskam doktotunuzla konuşun o zaman bizde böyle bir sorun olmadı vermediğim taktirde oluyordu unutursam
peruskam Kelebek_45 ben takviye olarak mamafa veriyorum. Napmam lazım arada kaldım yaa. Aşırı bagrıyo yavrum. Resmen o an can çekişiyo
Kelebek_45 peruskam yani ben 10 gün kadar kullandım aşırı ishal olunca kestim ve düzeldi şükür ben yediklerime dikkat ediyorum rezene kimyon karışımı çay içiyorum
Ygt239z peruskam ben kullanmadım . Onun yerine lactamil emziren anne çayı içtim , bide kimyon çayı içtim gazı gitti 😂bide tabi diyet yaptım gazlı herşey sütten geçiyor diye
Ygt239z dana gazlı herşeyden ilk 4 ay uzak durdum . Nohut fasulye mercimek portakal asitli kola , mandalina gazlı herşeyden uzak durdum bol bol yeşillik yedim . Kimyon çayı , lactamil emziren anne çayı bunlar çok iyi geldi . Bide metsil damla
incinmissindedii peruskam ben kullandım memnum kaldım çok. Bebeğim kabızdı gece uykuda ıkınıyodu çok ağlıyodu. Onu kullanmaya başladım rahatladı bebeğim. Belki sizin bebeğinizde başka etki yapıyodur doktorunuza bir sorun en iyisi
zeyynepgk incinmissindedii ay benimkide 1 aylık nasıl ıkınıyodu sesler çıkarıyodu doktor verdi etkisi oldu gibi daha yeni kullanıyoruz ama
normalanne Benim de kızımda aynı durum oldu. Ne zaman versem kıyametler kopardı sürekli ıkınırdı. Bıraktığımda geçti. Probiyotik diyorlar ama gaz damlası adı altındaki damlaların çoğu daha fazla sancı veriyor çocuğa.
incinmissindedii zeyynepgk 3 4 günde gösteriyo etkisini. Bebeğim hiç uyuyamıyodu. Onun sayesinde rahat uyudu valla. Hem bağırsak düzenleyici hemde gaz sancısı ağrısını alıyo valla Bi daha çocuğum olsa doğduğu günden itibaren veririm o derece
SerraD-1823 peruskam tek seferde 5 damla verince bizdede aynısı oldu çocuk morardı. Bir eczacı sabah 2 akşam 3 damla şeklinde kaşıkla direk ağzına verin manasına sütüne eklemeyin ses o şekilde yapıyoruz daha iyi durumumuz şükür
peruskam SerraD-1823 kesinlikle hepsini bıraktım gaz damlasıda dair biogaiya karsı internette arastırma sonucu çok korkunc şeyler okudum. Cocugum şuan daha mutlu gece uyumayan cocuk uyumaya başladı. Ağlamaları kesildi. İlacı verdiğim anda cığlık kıyamet bağırıyordu. Verdiğim günlerin pişmanlıgı. İçindeyim. Ve tüm ilaçları bırakmamı sağlayan mahallenin en mutlu bebegi kitabına cok şey borcluyum
imeaeb peruskam Kitapta hep aynı yöntemleri mi anlatıyor? Öyle yorum çok duydum kundak yöntemi vs. ben de almayı düşünüyorum kolik bebeğim