gulceninannesiii Birden bu kızarıklıklar arttı , ayağının üstünde de var. Sabah doktora götüreceğim ama bilen varsa yazabilir mi. Ne iyi gelir
metehaninannesiiii gulceninannesiii evet el ayak hastalığı korkmyin 1 hafta içersinde geciyor tedavisi yok bunun
woman1 gulceninannesiii yanaklarında ensesinde de var mı bizde de böyle durum tüm vücudunda var dr alerji olmuş dedi alerji iğnesi yaptılar geçer gibi oldu dün iyiydi bugün tekrardan kızardı aynı şekilde napcağımı şaşırdım
Sonbahar01 gulceninannesiii evet ya biz çok Zor atlattık. Ağzının içini kontrol edin. Varsa yemez içemez. Dr götürün yaralara krem ağzının içine karışım verir. En azından bizimki verdi ağzına çok iyi geldi.
dgn-adl1 gulceninannesiii daha şimdi geldim hastaneden benim oğlumun vücudu da aynı bu şekildeydi ama bu kadar yoğun değildi çenesinde boynunda elinde ve ayağının altında toplasanız 50 kızarıklık bile yok ama el ayak hastalığı dedi ve tedavisi yok bunun bol sıvı alacak 1 haftaya da geçer dedi doktor ama aklınızda kalmasın götürün yine de
gulceninannesiii metehaninannesiiii birden böyle artınca baya korktum, izi kalır diye de korkuyorum. O yüzden yarın bi doktora götüreceğim inşallah
Sonbahar01 gulceninannesiii rica ederim rabbim şifa versin. Çocuk doktoru görsün özel karışım yapar ağzına. Bizde ilk acile gittik çocuk doktoru olmasına rağmen anlamadı.
300715 gulceninannesiii benim çocuklarımda geçirdi el ayak hastalığı öncesinde ateş olur ama bu hastalığın ağzının kenarlarında ayak parmaklarında elde çıkar tedavisi yok en kötü yanı malesef haftalık bitince tırnakları düşüyor benim çocuklarımda hepsi düştü