Kepekekmegi Cuma günü 6 aylık aşımız var ama benim köye gitmem gerekiyor yaklaşık 1 hafta duracağım bunu söylersem yarın yaparlar mı?
durununannitoskosu Kepekekmegi Ben bir gün erken gittiğimde sistemin açılmadığını söylediler, tam günü dolmadan aşı yapma yetkileri yokmuş
PamukPrensesannesii Kepekekmegi Sağlık ocağı ebenizin numarası yok mu ? Arayıp sorsanız daha sağlıklı bilgi alırsınız.
Egenin_pamugu Ben bir gün öncesi yaptırmıştım 2 aylık aşısını toplu yapılıyormuş normal de dr eşimin arkadaşı olduğu için yaptı normal de yapılır
Kepekekmegi tinna aynı şehirde olduğu için misafir kabul edilmiyor farklı şehir işin geçerli bu dediğiniz
tinna Kepekekmegi kabul edildi benim maslakta oturuyorum hadımköyde yaptırdım aşı günü rica ettim yaptılar
Minmini Kepekekmegi erken yapmıyorlar ama geç yapıyorlar diye biliyorum yani döndüğünüzde yaparlar muhtemelen
EcrinMelek1- @Kepekekmegi ben 1 yaş aşısımı 1 gün önce yaptırmıştım ama ertesi gün yani 1 yaşını doldurduğu gün seyahat etmememi söyledi hemşire çünkü ben şehir dışında ailemin yanındaydım
yenianne01 Kepekekmegi bizim yarın 6 aylık aşımız var 21 de normalde doğdu ama yarın olacak…2 aylık aşısında ben gününde gitmedim sorun yaşadığımız bir gündü 1 gün sonra gittim aşıların günleri oluyormuş 1 hafta sonraya verdiler gün öyle gittim bir sorun olmadı
Kepekekmegi yenianne01 2 aylık aşısında sayıya göre geliyormuş bana da öyle söylemişlerdi ama diğerleri için bir şey demediler