EbruElif bence 6ayın ortalarında verilecek bir karışım yapmışsınız, önce herşeyin cam rendeden geçirerek sadece suyunu (az posa) verin. Mesela elma Cam rendeden geçirin suyunu ve az posasını verin. 3 kaşık ertesi gün 6 sonra 9 ve elma tamam. Sonra posalı verirsiniz. Mevsıme uygun tum meyvelerı deneyin bu sekılde, ev yapımı yogurt aynı sekılde denedıkten sonra ustune elma,armut rendeleyip verebilirsiniz doktorumuz bu sekılde baslattı bizi iyi gidiyor 🍭
yumurtanın sadece sarısını kucuk kucuk vererek deniyoruz tam 6. Ayı doldurduğunda bir tam yumurta sarısı yiyebilecek. Bizde yeni başladık dediğiniz tarifi dün yaptım pek sevmedi 👻 zamanla hersey oturacaktır ben onemsemiyorum suan😻