Kızlar biz kizima 12. Aydan itibaren menenjit asilari için bir takvim oluşturduk. Izmirdeki doktorumuz asi ağır bir aşı 1 yaş sonrasında yapılabilir ben böyle tercih ediyorum demişti
. Görev yaptığımız ildeki doktorumuz ise keske bu zamanı beklemeseydiniz dedi ama neden öyle dedi açıklamadı. Herhangi bir sıkıntı olur mu koruyuculugu olmaz mı tedirgin oldum. Bizim gibi 1 yaştan sonra menenjit asisi yaptıran var mı? Doktorunuz bu konuda ne yorum yaptı?