Ben doğduğunda hipp kullanmaya başladım aşırı gaz yaptığı için sma optipro kullandım o da kusma yaptı aptamil prosyneo ya geçtim gaz problemi olmaz diye. Ama aynı hipp gibi gaz sancımız oldu. Sonra doktorumuz sma comfort ya da aptamil conformil önerdi sma aldık şu an bebeğim aşırı sakin gaz problemimiz ortadan kalktı