Annebebek7 benim bebeğim de 3 aylıkken başlamıştı reddetmeye bir ay sürdü nerdeyse çok zorluk yaşamıştım çok şükür atlattık. Sonrasında da çok aktif emmiyordu ama çok şükür kilo alımı falan iyiydi hep. Ben de ayakta şarkı söyleyerek, duşta ve uykudan uyanmadan 15 dk önce emzirdim bu şekilde atlattım süreci. Şimdi tam bir meme bağımlısı geceleri emme telaşından 20 kere uyanıyor ☹️😔 9 buçuk aylık oldu gerçekten doğduğundan beri uğraşıyordum emmesiyle çok sııkıntı yaşamıştım. Emzirme isteğiniz varsa biraz daha uğraşmanızı tavsiye ederim ama eğer her şeye rağmen böyleyse yapacak bişey de yok gibi. Ek gıdaya başlasanız bile ana besin kaynağınız ya mama ya meme, biberonu da almazsa işiniz zorlaşabilir. Allah kolaylık versin