Kaganpasa20 canım yenidoğanda sarılık 5.gün en yüksek sınırına ulaşıyormuş 5.gün itibari ile max 17 ile yatırıp fetoterapi denilen ışık tedavisini uyguluyorlar. Sonra zaten düşüyor. Benim 5. Gün 15.2 ile yatıralım her ihtimale karşı dedi dr hastanede kaldık bi gece. Eğer sütün varsa emiyorsa emzir bol bol benim yoktu o yüzden de arttı biraz. Sarılığı çişle attıkları için emzirin diyorlar sürekli zaten