sezerckmom bu dönemlerde çok normal 3. 4. aylarında şıp diye kesilecek ıkınmalar sancılar o zaman kadar gaz damlası ve yediklerinize içtiklerinize dikkat ettiğinizde daha az sancılı süreç geçer ama geçecek sonunda🌸 bana ilk anne olduğum dönemi hatırlattın bende hep diken üstündeydim ık dese acile gidiyordum ahsdjshd şimdi 2 evladım var büyüdüler su gibi geçmiş zaman🥹🥹 rabbim sizinde sağlıkla sıhhatle büyütmeyi nasip etsin🌸🌸