Bebeğim doğduğu gibi yoğun bakıma alındı 20 gün sonunda dün kavuştuk. Emziriyorum emiyor bırakmak istemiyor ağladığında memede susuyor ama uyumuyor ve aktif emdiğini düşünmüyorum sütümü çekemiyor sanırım. Elektrikli pompayla sağdığımda süt çıkıyor. Biberonla veriyorum koca bi biberon sütü içiyor o kadar mememi emdikten sonra bile. Ben beceremiyorum sanırım emzirmeyi bir yol gösterir misiniz bu durumu yaşayıp çözebilen var mı? Aktif emdiğini sütümün yetip yetmediğini nasıl anlayabilirim?