İnstagramda gördüm ama denemedim henüz yani yeni öğrendim, mandalina veya portakalı kesip ortasına yemek kaşığı ile şeker döküyorsunuz, kaynayan suya koyuyosunuz ama şekerli kısım üstte kalıcak az bi su ile yapılacak. O şekerlenen kısmı cocuga kasıkla verıyosunuz cok iyi gelıyomus