Satranc canparelerim benimki de yakın zamana kadar vuruyordu ısırdığı da oluyordu tepki gösterdim şu anlık yok sonradan yine aklına gelmezse 😂 herşeye kızıp ağlayabiliyor😊 ve enerjisini atamıyor evde haklı olarak
antropologanne Satranc Bir an önce gece olsun ve uyuyalım istiyor. O kadar çok konuşuyorki, o kadar çok soru soruyorki. Dakikada 20 kere anne diyor. Beynim eror artık 😂
Satranc antropologanne bütün yorumlars benimkide böyle yazdım sanırım ama cidden benimki de böyle aynı soruyot kaç defa soruyor oda cevap vermeme rağmen. Bir ara anne anne diyor efendim diyorum bilmem kaç def tekrarladı sonra cevap vermedim sinirlenip geldi vurdu bana 😂
Miniki Satranc çok güzel bizde bunları yapıyoruz genelde. Oyun hamuru ve parmak boyası da çok seviyor ama çabuk sıkılıyor