Merve1531 önce emzirin ardından 60 ml mama verebilirsiniz.
Kıstasınız şu olsun, bebek doyduğu zaman zaten emmeyi bırakır. Bazı aç bebişlerimiz ise doysa bile emebiliyor. Onlarda emme bitince kusuyor. Kusma, mamanın fazla geldiğine işarettir. Ona göre miktarı azaltabilirsniz.
Ve en önemli şey şu, mutlaka önce emzirin sonra mama verin. Eğer önce mama verirseniz, ileriki aylarda meme reddi yaşarsınız.