meltemsavrin Arkadaşlar 50 günlük bebeğim var ve grip oldum hapşırıyorum sürekli ve bebeğimdede balgam var buhar makinası ve burun aspiratörü kullandım biraz rahatladı ama hem kendim hem bebeğim için yapabileceğim bir şey var mı?
durununannitoskosu meltemsavrin Kendin için bol bol ilk suyuna çorba, portakal gibi gaz yapan besinler bebeğine dokunabilir, bol su, bebeğin içinde burnunu sürekli açık tut çok geçmiş olsun inşallah toparlarsın hemen
Fatma6328 meltemsavrin bebeğini bol bol emzir anne sütü iyileştirir sizde bol bol sıvı alın çok zor bende yaşamıştım Dr gittim emzirdigimi söyledim serum taktılar yoksa bebeğimi kaldıracak takatim bile yoktu