fizikcianne Kızlar bebeğim dün hepatit b aşısı oldu. Yani 1 aylık aşısını oldu. Bebeğimde burun hırıltısı oluştu. Acaba bu aşının etkisi mi yoksa nezle mi oldu anlamadım. Serum fizyolojik ile açtım ama düzelmedi. Ne yapabilirim ?
DrkAyz fizikcianne Burun kıkırdakları henüz gelişemediği için yenidoğan bebeklerde hırıltı normal kabul ediliyor. Serum fizyolojiği doktorunuz mu önerdi
MelihAsk28 20 günlük bı kaç gündür benim oğlumda da var düzenli bı şekilde açıyorum burnunu günde 3 4 defa falan.